torsdag 23. juli 2009

Sommer?

En del av sommeren har allerede passert, ferien min er over og jeg er tilbake på jobb igjen. Med et sukk må jeg innrømme at jeg savner sola... Har tidligere nevnt at jeg slett ikke passer til beskrivelsen av en solbader, men litt høyere temperaturer hadde da vel vært greit? Bare såpass at man kan sitte ute og spise middag når man kommer hjem fra jobb, i det minste. Kose seg ute med kaffe og avis. Men mine til dels nitidige studier av prognoser på blant annet yr.no og pent.no bringer ikke optimismen til nye høyder. Ikke snakk om dagevis med klarvær, nei. Men delvis skyet, eventuelt halvskyet eller lettskyet. Hva er forskjellen, forresten...?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...