torsdag 21. januar 2010

Blogg for Aschehoug

Jeg har tidligere fortalt at jeg meldte meg som bokanmelder for Aschehoug via dette skjemaet. Hittil har det medført to anmeldelser av Jussi Adler-Olsens bøker, se her og her. Nå har jeg fått en ny bok tilsendt for å anmelde den, nemlig "Little Bee" av Chris Cleave. Har aldri hørt om verken forfatteren eller boka før, men det høres jo fin ut, og jeg gleder meg til å lese den.

Må bare lese ferdig bøkene jeg holder på med først, og deretter har jeg en bok jeg har fått via bookcrossing som skal leses og sendes videre til nestemann på lista.


2 kommentarer:

  1. Little Bee kan jeg godt tenke meg å lese. Jeg er litt spent på om jeg egentlig kommer til å få flere tilbud fra Aschehoug, siden jeg bare har gitt negative anmeldelser...

    SvarSlett
  2. Denne kunne jeg også ha tenkt meg å lese. Er spent på å lese hva du mener om boka :)

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...