fredag 5. mars 2010

Mammutsalg


Jeg har vært innom mammutsalget både på Norli og Ark opptil flere ganger, og jeg har til min enorme forbauselse oppdaget at jeg ikke har kjøpt noe i det hele tatt. Ingenting! Ikke så mye som en eneste bok! Svensk pocket innkjøpt på Capris er fortsatt mye mye billigere (og lettere å drasse med seg i veska), og jeg har ca ørten uleste bøker jeg har fått via Bookcrossing. Det får holde. Bokhyllene våre er fulle nok som de er. Og det er ikke "alle" som synes det er fint med bøker overalt heller...

1 kommentar:

  1. Jeg skjønner deg godt. Det var faktisk ingenting spesielt som fristet meg i årets mammutsalg, og ofte får man jo bøkene billigere andre steder. Jeg bruker også biblioteket flittig, det er aller billigst :)

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...