onsdag 4. august 2010

Back to work

Jaha, så var sommerferien smertelig over for denne gangen, og vips så er vi tilbake i hverdagen igjen. Ganske deilig sånn egentlig - selv om det kunne vært fint å starte jobbinga med noen annet enn tre nattevakter på rappen. Uthvilt etter ferien er jeg jo strengt tatt ikke. Men - jobber man 50% av arbeidstida på natt så gjør man det. Og det tar jo ikke lange tida før man er inne i samme gamle tralten igjen, for å si det sånn.

Og så er jeg jo veldig glad i jobben min, da. Jeg liker å være intensivsykepleier. Jeg trives rett og slett veldig godt! Mange gode kollegaer og spennende arbeidsoppgaver kombinert med bøttevis av galgenhumor (fint at ingen hører oss, men et sted må vi jo ha en ventil!) og en tydelig felles lyst på godteri, kaker, frukt og andre spiselige greier som måtte lande på bordet på vaktrommet (bordet fanger!) gjør at det er lett å trives. Jeg føler meg veldig heldig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...