tirsdag 21. desember 2010

Lesestoff i jula

Klart jeg skal lese i jula. Lade batteriene sammen med familien og en haug gode bøker - prima! I tilfelle jeg ikke får bøker i julegave, har jeg selvsagt gardert meg med noen som ligger på lur...

*"Utrensning" av Sofi Oksanen - fått som gave via Bookcrossing. Svenskspråklig, men det gjør ingenting.

*"Mørk ild" av C.J. Sansom - nevnt i forrige innlegg.

*"Kollektivt selvmord" av Arto Paasilinna.

*"Flaskepost fra P" av Jussi Adler-Olsen, tidligere bøker han har skrevet har jeg blogget om her. Denne boka kommer ut her i Norge i månedsskiftet januar/februar - jeg har fått den som leseeksemplar fra Aschehoug.

Ellers har jeg jo noen til som jeg kan lese, men disse tar jeg en titt på først tror jeg.

Hva skal du lese i jula?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...