mandag 20. desember 2010

Prinsessene som sjelden kan målbindes, del 6

Et nytt kapittel i denne føljetongen. Lenge siden sist, men det skyldes helst at undertegnede har glemt å skrive ned gullkornene underveis...

"Du er faktisk tjeneren min, mamma!"
Jo, det har lenge vært mistanke om at minstejenta har ment dette...

"Hvis du ikke hjelper meg med å knyte skoene, får du faktisk sparken!"
Ingen arbeidsmiljølov her, nei...

"Jeg trenger en pute å lande på når ulven skytes, ellers får jeg flashback!"
Eller var det whiplash minstejenta/skuespillerspiren mente da hun skulle spille Big Bad Wolf i den engelskspråklige utgaven av "Rødhette og ulven"?

"Når jeg hører på Madcon, så bare MÅ jeg danse!"
Ikke vanskelig å være enig med minstejenta her...

"Mamma løper bare rundt og roper "jeg kan se, jeg kan se!""
Jo, jeg har vært litt oppesen og i halleluja-stemning etter den øyeoperasjonen...

"Hvis håndball hadde vært religion, hadde Heidi Løke vært Gud da?"
Eldstejenta siterer noe hun har lest på Facer'n...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...