fredag 4. mars 2011

Snart helg...

...og en liten tur hjem til Grue for å hilse på foreldrene mine og ikke minst treffe gode gamle håndballvenninner, noe som antagelig ender som en veldig gøyal kveld (Eksempler på hvordan det går å treffe gamle venner kan ses her og her). Tror jeg trosser både halsvondt og groggyfølelse i hodet og tar meg en tur... En Paracet hjelper sikkert.

Ellers: Planer om å starte på "Før jeg brenner ned" av Gaute Heivoll , samt å få med meg avsluttende øvelser i ski-VM. Heldigvis har VM i skiskyting begynt også, og det overlapper glimrende slik at abstinensene etter sport på TV ikke blir altfor store.

Har også lest at "En dåre fri" av Beate Grimsrud har fått kritikerprisen for 2010. Det er en bok jeg ikke kan få rost nok. Her finner du omtalen min.

God helg!
(Bildet passer forresten usedvanlig dårlig til teksten, men nå lengter jeg veldig etter vår og sommer!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...