søndag 29. mai 2011

En smakebit på søndag #11

Ny søndag, og nye boksmakebiter. Jeg har nå begynt på "Mørk ild" av C.J.Sansom, som handler om den pukkelryggede advokaten Matthew Shardlake. Fra før har jeg lest "Oppløsning" i samme serie og likte den veldig godt. Her er noen linjer fra "Mørk ild":
Han hadde en slåsskjempes kroppsbygning, brede skuldre og smalt liv. Da han møtte blikket mitt, fortrakk munnen hans seg i et hånlig flir. Så snudde han seg bort og gikk med raske, lette skritt mot Old Barge og forsvant i mengden.
Gleder meg til å lese videre. Takket være Cathrine sin blogg vet jeg at det er enda flere bøker i serien.

Hos Ladybug finner du smakebiter på flere bøker - ta en titt!

3 kommentarer:

  1. Så spennende! Dette høres virkelig ut som en bok for meg :)

    SvarSlett
  2. Jeg har hatt Oppløsning stående i bokhyllen i evigheter, og jeg vet egentlig at det er en bok som jeg typisk kommer til å like. har ingen anelse om hvorfor jeg ikke har fått lest den ennå... Tror det egentlig bare er tilfeldig ;)

    SvarSlett
  3. Spennende smakebit, jeg vet ikke helt hvorfor men den fikk meg til å tenke på Carlos Ruiz Zafón sine bøker.

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...