søndag 2. august 2009

Betraktninger på en søndag...

Søndag i dag. Jeg hadde egentlig endel planer for denne dagen. Som blåbærtur med hele familien, kanskje en liten sykkeltur også...? Men den gang ei. Jeg tror jeg skal slutte å legge planer for slikt. For jeg lærer visst aldri... Jeg lærer aldri følgende: Når man bor midt på et boligfelt med masse barn som er jevnaldrende med våre barn - da er ikke mamma og pappa de aller kuleste å være sammen med lenger.... Ikke alltid, ihvertfall. Blåbærtur i skogholtet med venninner er derimot helt topp, og å tusle en tur med bestevenninnen også. Jeg må bare innrømme at det er litt vemodig at barna begynner å bli så store, synes liksom det var i går at de var bittesmå og lå i vogna.

Derfor ble det blogging på meg nå, og litt politikk og valgkampforberedelser på mannen min. Og jeg har også rukket å leke litt husmor; har bakt boller og vasket klær. Ikke dumt det heller. Og så har jeg selvsagt kost meg med å lese videre i boka jeg holder på med. Derfor kan jeg vel oppsummere det slik at det ble en bra søndag uansett, med fire fornøyde familiemedlemmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...