fredag 4. september 2009

Neste bok...

Egentlig hadde jeg tenkt å begynne med Håkan Nessers "En helt annan historia" nå, men i dag dumpet Khaled Hosseinis "Tusen strålende soler" ned i postkassa mi - en av bøkene jeg fikk for å være med i Bokklubben Nye Bøker et år til... Det frister å lese den nå med en gang, så Nesser får pent vente litt til. Det er i det minste en avveksling fra krimbøkene jeg nesten alltid leser. Jeg har heller aldri lest noe med tema fra Afghanistan før, og er spent på boka da den har fått såpass mye god kritikk som den faktisk har. Mer krim blir det jo uansett utover høsten når jeg får Jo Nesbøs "Panserhjerte" og Camilla Läckbergs "Fyrvaktaren" i posten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...