tirsdag 29. september 2009

The Tudors sesong 3


Ser på Play.com at sesong 3 av "The Tudors" kan forhåndsbestilles allerede nå, og at den kommer for salg i desember. Den må jeg ha! Jeg har begge de to foregående sesongene på DVD (også bestilt fra Play.com) og synes de er veldig bra, og selv om kanskje ikke alt er helt historisk korrekt, gir det en spennende innsikt i Henry VIII, alle dronningene hans og hvordan han var som regent. Men - som den flinke jenta jeg er, venter jeg litt med å bestille. Klok av erfaring - eventuelt av skade? - vet jeg at jeg bare har så altfor lett for å bestille "bare litt til" når jeg først er i gang... Det blir gjerne en bok eller to, og jeg har i grunnen nok bøker som venter på meg allerede. Og noen filmer som ønsker å bli sett...

1 kommentar:

  1. Den må jeg ha og:-) Kjenner meg godt igjen i bestillingsvanene, ja. "Jeg skal jo lese den, uansett, så greit å kjøpe nå" er tankene som går igjen. Men hyllene er fulle på ventende bøker, allerede. Men det er litt deilig det og:-)

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...