tirsdag 20. oktober 2009

Tematrio - omslag

Omsider en tematrio fra meg igjen. Lyran utfordrer oss denne gangen på følgende:

Berätta om (och visa gärna bild på) tre bokomslag som du tycker är värda att titta lite extra på, kanske för att de väl passar innehållet, är vackra eller fula.

Disse er mine utvalgte:



Monica Kristensens bok "Hollendergraven" er valgt fordi bildet er vakkert å se på, Anne Karin Elstads bok "Som dine dager er" fordi det minner meg om at jeg var med på arbeid ute på jordene da jeg var liten (og bildet lukter liksom litt sommer, på en måte...). og Eirik Wækres "Operasjon Snøhvit" fordi fargene er dramatiske. Ganske enkelt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...