onsdag 30. desember 2009

2009 - en oppsummering

Min gamle barndoms- og håndballvenninne Merete, forøvrig innehaver av en av mine favorittblogger, lurer på hva vi er stolte av når vi ser tilbake på året som har gått. Ja, foruten mann og barn og slikt som vi alltid er stolte av, da.

Jeg velger ut følgende å være ekstra stolt av og glad for:

*Jeg har kommet noenlunde helskinnet gjennom året som har gått. For med tanke på hvordan 2008 til tider var, har neimen ikke det vært noen selvfølge. Mer om det her og her, forøvrig. Mottoet "det er i motbakke det går oppover" har vel sjelden passet bedre.

*Jeg har begynt å blogge og får endelig endelig utløp for min livslange skrivekløe som slett ikke har medført å skrive verdens beste kriminalroman - så langt. Men blogging er gøy, rett og slett! Og så utrolig mange flinke bloggere det finnes der ute, som man kan la seg inspirere av!

*Jeg har kommet i gang med å trene. Og jeg understreker: kommet i gang med. Tyngdekraften har begynt å kreve sitt, men å trene så man føler at man nesten besvimer av utmattelse etter en spinningtime bidrar forhåpentligvis til å motvirke noe av tyngdekraften... Og så GÆTT det føles etterpå da, gitt!

*Jeg må også nevne jobben min, jeg trives så utrolig godt der - og er helt sikker på at jeg har verdens beste kollegaer. Takk til dere :)

Hva med deg som leser dette? Hva er du stolt av i året som har gått?



3 kommentarer:

  1. Fire flotte punkter! Du har all grunn til å være stolt, Anita! Ønsker deg alt godt for neste år! :)

    SvarSlett
  2. Jag är också glad att jag började blogga. Många trevliga människor och alldeles för många boktips! Gott nytt år!

    SvarSlett
  3. Jeg har heller ikke skrevet verdens bedste kriminalroman endnu, men jeg prøver at skrive lidt fiktion hver uge. Jeg er stolt af, at jeg har skrevet en kort engelsk tekst næsten hver uge i flere måneder. Jeg er også stolt af, at min blog har et års jubilæum på torsdag, og taknemmelig for, at jeg har fundet så mange blog-venner rundt om i verden.

    Held og lykke med din blog, og hvis du har lyst til at skrive krimi, så håber jeg også, det vil lykkes for dig.

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...