tirsdag 29. desember 2009

Tematrio - nyttårsforsetter

Lyran vil vite hvilke nyttårsforsetter vi har i denne utgaven av tematrio. Mine er som følger, når det gjelder litteratur og bøker:

1. Slutte å kjøpe så mange bøker, heller bruke biblioteket mer. Eller kanskje kjøpe hos Fretex eller på loppis? Og så vil jeg bruke bookcrossinghyllen Oslo S-OBCZ mer.

2. Jeg har i 2009 vært relativt flink til å lese engelske bøker (til meg å være), dette skal jeg fortsette med. I tillegg vil jeg gjerne forsøke å komme meg gjennom en tysk bok, til tross for at mine tysk-kunnskaper har et meget stort forbedringspotensiale... Men kunnskapene var jo der en gang for mange år siden.

3. Lese mindre krim. Det finnes jo så mye annet å lese også!

2 kommentarer:

  1. Jeg burde også ha et nyttårsforsett om å ikke kjøpe så mange bøker, men jeg synes jo det er morsomt å eie gode bøker da...:-)

    Sv: det er kjekt med gavekort da, da er du sikret bøker du liker i allefall :-)

    SvarSlett
  2. Jag både lånar och köper många böcker. Och jag älskar att handla begagnade böcker på nätet. Gott Nytt År!

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...