torsdag 10. desember 2009

Mary & Carol Higgins Clark - "Det skjedde i de dager"

Fra Capris.no:Lottomillionæren og amatørdetektiven Alvirah Meehan møter Regan Reilly hos tannlegen. Regan venter på sin far, Luke Reilly, som aldri dukker opp. På vei til tannlegetimen blir han kidnappet, han slipper ikke fri før Regan har betalt 1 million dollar. Alvirah bestemmer seg for å hjelpe Regan, og sammen tar de opp jakten på kidnapperne.

Begynte å lese denne boka mye på grunn av den koselige og "julete" tittelen, og så har jeg jo lest bøker av Mary Higgins Clark for flere år siden - de likte jeg godt. Nå orket jeg ikke å lese så mange flere enn 40-50 sider før jeg ga opp. Kanskje jeg er blitt bortskjemt av alle de andre gode bøkene jeg har lest det siste året?

Boka skal nå få reise på tur på egen hånd med Bookcrossing, kan hende noen der ute finner den og liker den bedre enn meg. Begynner isteden på "Boktyven", som jeg var så heldig å få i adventkalenderen på jobben.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...