tirsdag 20. april 2010

Ut av skapet

Neida, det kommer ingen store og banebrytende avsløringer her. Midt i forberedelser til Baldus Cup, møter i 17.mai-komiteen, diverse rydding her hjemme, tre kommende nattevakter og lesing av Hanne-Vibeke Holsts kjempebra bok "Dronningofferet" (anbefales på det sterkeste!), må jeg bare komme med en innrømmelse: Jeg ser på "Paradise Hotel" på TV3 hvis jeg har mulighet til det.

Det er utrolig fascinerende hvor utrolig store bitte små konflikter kan bli på det hotellet, og for en utrolig bra underholdning det kan være for eksempel mens man stryker klær (som jeg hater som pesten). Man slipper på en måte å tenke så veldig mye selv mens man ser på, og etter en lang dag kan jo det være deilig, det. I tillegg tar jeg meg jo i å tenke at jeg håper deltagerne i virkeligheten har litt mer mellom øra enn det framstilles på TV. Der virker flertallet liksom ikke som de skarpeste knivene i skuffen akkurat. Det virker heller ikke som de har funnet opp kruttet - de bare var der mens det smalt, som min bror sannsynligvis vill ha sagt...

4 kommentarer:

  1. (psstt jeg ser også på Paradise når jeg har tid - men som regel leser jeg bare sammendragene på dyden.no - selv om jeg skal innrømme at de er enda morsommre når du har sett episodene først.

    - men det jeg egentlig skulle spørre om jeg har lest Kronprinsessen som jeg tror er den første i en serie, er dette samme serie - og if so kan de leses enkeltstående - og er de like gode??

    Mas over :-)

    SvarSlett
  2. Det er vel egentlig en trilogi, men med tre frittstående bøker hvis du skjønner... Greit å lese dem i rekkefølge synes jeg, da de samme personene er med i alle bøkene. Den midterste boka heter "Kongemordet". Har skrevet om den her på bloggen, men klarer ikke å lage en link her... Synes alle tre bøkene er bra jeg :)

    SvarSlett
  3. En venninne mente din blogg måtte være midt i blinken for meg. Parradais OG bøker i en og samme blogg... Kan det bli bedre, sier jeg bare :-D

    Ellers stemmer jeg i med førstekvinne til å kommentere. Gutta i dyden.no er knallmorsomme!

    SvarSlett
  4. oj, Anita - det var en stor innrømmelse. Jeg ser ikke på, har kun sett reklameklipp - og tenker at pressens "Vær varsom-plakat" vel egentlig innholder noe om å beskytte folk mot seg selv hvis de ikke selv evner å se konsekvensen av hvordan de fremstiller seg selv i offentligheten.

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...