lørdag 1. mai 2010

Æsj, æsj, æsj!

Ifølge en artikkel i VG skal det i år bli en ekstrem flått-sommer. Fysj og æsj.

Jeg hater nemlig alle slike små (og litt større) kryp: Jeg klør som besatt i hodet bare jeg hører eller leser ordet hodelus. Jeg må ha beina trygt sammenkrøllet i sofaen bare jeg ser en slange på TV. Jeg hyler og får hetta når en stakkars veps måtte forville seg inn i huset om sommeren. For ikke å snakke om hvor krampaktig jeg slår etter irriterende flekkefluer som bzzz'er rundt hodet når vi er på stranda. Jeg kaldsvettet nesten over hele kroppen da de flirende ungene våre dro meg med inn i "jungelen" i dyreparken i Kristiansand for å se på de digre sammenkveilede slangene som lå der ("ååååå tenk'a, mamma - tenk om den sværingen der plutselig hang rundt halsen din!!!!"). Og nå er det altså flått-sommer. Så deilig, da - å ha en katt som eeelsker å ligge på lur i det lange gresset om sommeren. Jeg gleder meg allerede til å av-flåtte henne...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...