onsdag 21. juli 2010

Hot, hot, hot!

Vel, jeg snakker ikke om undertegnede. Men jeg snakker om temperaturen i Italia, hvor vi har vært på ferie. Det har vært en flott tur! Vi har kost oss masse! Og Venezia er en vakker by, om enn en smule varm for de som er vant til norsk sommer... Bare se her:



Det var også litt gøy, for en bokorm som meg, å finne en bookcrossing-bok på et bittelite hotell ved Gardasjøen. Dessverre var ikke boka noe for meg, så jeg la den igjen der jeg fant den. Men moro var det lell, den hadde nemlig reist fra England til Italia, og ble altså funnet av meg som er norsk. Litt av bookcrossingens mening, altså.


MEN: Noen punkter og spørsmål er allikevel fremtredende, sånn sett i etterkant:
  1. Hvordan kan noen ha et hotell uten air condition når det er 40 varmegrader ute, i tillegg til tidenes verste luftfuktighet? (Ja, vi måtte sove der en natt - ellers hadde vi måttet sove i bilen)
  2. De menneskene som fant opp air condition, skulle hatt Nobels fredspris - eller noe sånt.

  3. Blondt hår er svært oppsiktsvekkende, bare for å ha nevnt det (Det fant minstejenta og jeg - ekte blondiner - ut)

Mer fra ferien senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...