onsdag 26. januar 2011

Der fikk jeg den!

Sitter og ser på TV med eldstejenta. Håndball-VM for herrer. Island - Frankrike.

Jeg (prøver å ikke virke altfor belærende): "Nå kan du se og lære vet du - det angrer jeg på at jeg ikke gjorde mer av den gangen jeg spilte håndball selv!"

Eldstejenta (i overkant overbærende): "Nei, akkurat ja... Mmmm... Men, du mamma - hadde dere egentlig TV i det hele tatt den gangen da?"

Jeg (litt høyrøstet, det må jeg innrømme): "DØØH! Greit nok at jeg er nærmere 40 enn 30, men hvor gammal trur du egentlig jeg er'a??"

Latteren hennes da sa egentlig det meste. Der fikk jeg den. Man har vel ikke en datter som snart er tenåring for ingenting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...