onsdag 26. januar 2011

Hvordan bli utestengt og oversett

En bruksanvisning:

1. Dytt meget motvillig pus inn i kattebur og kjør så avgårde til dyrlegen. Pus hater buret og... vel - misliker bilkjøring sterkt.
2. Sitt ned på venterommet hvor det er to hunder som bjeffer hver gang noen rører på seg (med tilhørende tafatte eiere). Vel inne hos dyrlegen er pus såpass redd at hun rett og slett må tømmes ut av buret.
3. Hold pus fast mens dyrlegen undersøker (egentlig ikke nødvendig da pus er stiv av skrekk med hundebjeff friskt i minne).
4. Lettet pus flykter inn i buret etter undersøkelsen og vi reiser hjem.
5. Pus overser glatt eieren resten av dagen - med meget bratt nakke og nesa i sky. Skulle nesten tro hun hadde blitt servert mat hun ikke likte - det er omtrent samme kroppsspråk ihvertfall...

2 kommentarer:

  1. Hehehe, jeg har vært igjennom nøaktig samme senario! Men så har jeg en meeeget sær og kravstor perserkatt :) Hva gjør man ikk for de man er glade i.

    SvarSlett
  2. Hei, Anita!
    Takk for besøk hos meg! Så nå følger jeg deg, likegodt! Fniser litt når jeg ser for meg situasjonen med katta som må helles ut av buret;-)

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...