torsdag 16. juli 2009

Livet er herlig!

Ja visst er livet herlig! Fikk bare lyst til å ramse opp noen få grunner til det:

-Har hatt et shoppingraid på salg på Jessheim storsenter med ungene, og brukt opp altfor mange penger i altfor mange butikker...
-Koser meg med å blogge samtidig som jeg i skrivende stund drikker deilig kaffe fra den nye kaffemaskinen...
-Nyter siste rest av ferien før jeg skal tilbake på jobb, noe som forøvrig er helt greit det også (har så mange koselig kollegaer at...!)...
-Gleder meg til gjensynstreff med gamle håndballjinter fra Grue...

I det hele tatt er det mye å glede seg over bare man åpner øynene! At jeg våknet av et kjempetordenbrak i natt, har jeg fortrengt allerede...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...