tirsdag 24. august 2010

Tematrio - lest i sommer


Tenkte jeg kunne bli med på tematrioen hos Lyran denne gangen. For jeg har jo lest i sommer, noe dere sikkert har fått med dere om dere har vært innom bloggen i det siste. Men tre höjdare skal det bli!

1. Chelsea Cain! Jeg slukte tre bøker av henne i løpet av en ukes tid nå i august. Om du følger denne linken, kommer du til det jeg har skrevet om dem.

2. Tore Skeie: "Alv Erlingsson". En bok som omhandler middelalderen, her er bokomtalen.

3. Sophie Kinsella: "Confessions of a shopoholic". Varierende lesestoff i ferien, men jeg har altså fått med meg en chick lit også... Omtalen finner du her.


Share/Bookmark

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...