fredag 3. september 2010

September

Som jeg skrev i fjor omtrent på denne tida, synes jeg en indian summer kan være helt strålende. Og jeg håper vi får en slik i år! Om vi ikke hadde reist til Italia en uke i sommer og nesten blitt levende kokt der, hadde det neimen ikke blitt mye varme på oss i sommer. Derfor: Fin høst - ja takk!

Men det er deilig med mørke kvelder også. Tente stearinlys, et glass vin å kose seg med... Jeg har mange bøker å kose meg med i høst; et par bøker av Mari Jungstedt, og en Håkan Nesser-bok, blant annet. Nå leser jeg "Eat, pray, love" av Elizabeth Gilbert. Kanskje jeg finner meg sjæl i høst også. Hvem vet?

Share/Bookmark



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...