fredag 17. september 2010

Tankespinn

I morgen skal eldstejenta og jeg på en liten jentetur til Oslo, bare vi to. Yngstejenta er hos mine foreldre i Grue i helga, og min kjære er opptatt med diverse jobb, papirer etc som MÅ gjøres ferdig i morgen slik at han kan bruke hele søndagen på fysisk og psykisk oppladning til Liverpool-kampen på ettermiddagen en gang.

I Oslo skal vi på bokfestival og lete etter noe annet lesestoff til frøkna enn Twilight-serien, som hun har lest fire ganger siden juni. Så skal vi tusle rundt, kose oss og bare nyte. Burde i grunnen være flinkere til det. Det blir en annen liten jentetur i oktober, da skal vi alle tre fly til vestlandet og besøke min svigerinne og niese, familien til broren min. Og vi skal besøke graven til broren min. Det er gøy å beundre vesla, se hvem hun ligner. Hun har arvet den litt fyldige overleppa som enkelte i min familie har, som yngstejenta har og som broren min hadde. Men eldstejenta og jeg har ikke arvet den. Vesla har også arvet det lugne temperamentet broren min hadde - heldigvis! Enkelte i familien er nemlig svært tålmodige og svært lugne. Ingen av oss andre tre jentene kan skryte av det akkurat - og når min kjære har et minst like spenstig temperament, kan det bli mange desibel på en gang. Altfor mange!


Share/Bookmark

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...