torsdag 2. juni 2011

Boktema - favorittbøker fra A til Å: #K


Ny bokstav hos Anettes bokboble, denne gangen er bokstaven K.

Min bok på K blir den samme som Anette har valgt, nemlig Hanne-Vibeke Holsts "Kongemordet", som handler om politikk og maktkamp i Danmark - både på det politiske og private plan. En veldig god bok som anbefales! Jeg har blogget om boka tidligere, og omtalen finner du om du følger denne linken.

Hvis du vil se hvilke andre bøker jeg har skrevet om så langt i bokutfordringen, så finner du det her.

Andre bøker på K - og kanskje noen nye favorittblogger? - finner du om du tar turen innom Anette.

3 kommentarer:

  1. Så moro, vi har ganske lik smak du og jeg! Godt valg ;)

    SvarSlett
  2. Som jeg nevnte hos Anette har jeg ikke lest Hanne-Vibeke Holst. Men det kommer nok snart.
    Både mannen min og jeg leser krim på sengekanten og "jobber" oss gjennom norske forfattere nå, men også med innslag av danske.
    Hennes bøker er blant dem jeg ser frem til å lese.

    Ha en riktig fin helg!

    SvarSlett
  3. Ja, dette høres virkelig ut som en spennende bok som jeg må sette på listen over bøker å lese!

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...