onsdag 1. juni 2011

Litteraturmål - ny evaluering

Hurra, juni er her! Om skikkelig sommer snart, forhåpentligvis. Og i anledning dagen, tenkte jeg å komme med en liten evaluering på mine litteraturmål for 2011, som jeg skrev før jul. Jeg har evaluert dem før også, og det innlegget finner du her. Men - here we go...

1. Lese de bøkene jeg har hjemme, ikke komme hjem med enda flere...
Tja. Ikke mye framgang å spore. Men jeg kjøper i det minste ikke så fryktelig mange, men låner på biblioteket. Teller det?

2. Fortsette å oppmuntre døtrene våre til å lese, lese, lese...
Jo, jeg er flink her. De leser fortsatt mye, og alltid før de legger seg til å sove. Og de liker å gå på biblioteket og låne bøker.

3. Bli flinkere til å kommentere på alle de fine bloggene jeg faktisk kikker innom
Går litt i bølge daler må jeg innrømme....

4. Reklamere mer for Bookcrossing.
Forbigåes fortsatt i stillhet.

5. Lese flere engelske bøker.
Jeg har lest hele EN engelsk bok, nemlig Alisons Weirs bok "The lady in the tower - the fall of Anne Boleyn", omtalen finner du her. Innser at det ikke er et spesielt imponerende antall.

6. Lese mindre krim.
Tja. Det blir mye krim, altså. Årets leste bøker kan du se på denne lista.

7. Komme meg gjennom minst en klassiker.
Sorry nok en gang.

8. Prøve å lese noen e-bøker.
Forbigåes i stillhet, dessverre...

9. Høre flere lydbøker!
For å si det sånn; jeg lister meg lydløst videre...

10. Fortsette å blogge, og spre det glade bok-budskap!
Yay! Dette punktet er jeg mest fornøyd med. Om jeg kan få noen til å lese en bok fordi de ble nysgjerrige etter å ha lest bloggen min, blir jeg superfornøyd!

5 kommentarer:

  1. Jag borde också läsa de böcker jag har i hyllan. Jag köper alldeles för många.

    SvarSlett
  2. Ha ha, det er rart det der med krim - enkelt å ty til;)

    SvarSlett
  3. Herlige må, og et ekstra Hurra! for nummer ti:-)

    God langhelg fra Karianne

    SvarSlett
  4. Det med å lese bøkene i hylla er dypt neglisjert hos meg også. Blir ofte sjokkert når jeg avviker fra sengetårnet av nyanskaffelser og tar en titt blant hyllemeterne. Finner de utroligste ting -)

    SvarSlett
  5. Punkt 1: låning på biblioteket teller, det:) De kan du ha ei stund og så gi tilbake, de tar ikke så mye plass heller!
    Hm. Ideelt sett.

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...