mandag 15. november 2010

Jeg har fått en award...


...fra Bokelskerinnen! Tusen takk! Veldig hyggelig!

Dette er reglene som følger med:

1. Takk den du har mottatt prisen fra
2. Kopier prismerket til bloggen din
3. Fortell hvilke 3 forfattere du regner blant dine favoritter, og nevn en yndlingsbok per forfatter
4. Send prisen videre til 5 mottakere som du føler fortjener den.

Tre favorittforfattere...? Hm... Jo, det må bli:

Anne Karin Elstad: Vanskelig å plukke ut noen favorittbok her, men serien om Innhaugfolket liker jeg veldig godt og har lest den flere ganger

Jo Nesbø: Harry Hole - say no more. Men synes "Rødstrupe" er blant de beste bøkene.

Henning Mankell: Bøkene om Kurt Wallander er bare så fantastisk bra. Spesielt "Brannvegg".

Så gjelder det å gi denne awarden videre. Jeg sender den til:

Merete
Enligt O
Lyran
Cathrine
Anette

3 kommentarer:

  1. Tusen takk, så spennende! En morsom vri, jeg gleder meg til å skrive om mine yndlingsbøker :)
    Ha en super dag :)

    SvarSlett
  2. Tack sötaste du! Håller på att skriva ett inlägg och tacka ordentligt.

    SvarSlett
  3. Stort tack Anita :-) Det gleder meg att du ga denne awarden til meg. Fast jag kan inte skriva så bra på norska :-)

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...